Nieuws

Bericht van de Bardienstplanner

Het rooster voor de bardiensten van 2016 is gereed!!
Chapeau voor onze leden die online hun bardienst hebben ingevuld. Bijna 80% is binnen de opengesteld termijn ingevuld.
Voor meer bijzonderheden lees verder……

Nadat alle leden van STC tot en met 21 februari de gelegenheid hadden om zelf hun (twee) bardiensten in te plannen
heeft de bardienstplanner de nog openstaande diensten inmiddels volgepland.
Het complete rooster met alle ingeplande bardiensten kunt u raadplegen via de website. Zie hiervoor de handleiding onder ‘bardienst’ .
Alle leden die hun bardiensten niet of niet geheel zelf hadden ingepland zijn door de bardienstplanner op de nog openstaande dagen en tijden ingeroosterd.
Deze leden moeten zelf het bardienstrooster raadplegen om te kijken wanneer ze zijn ingepland.

Mocht u uw bardienst willen ruilen dan dient u dat ook zelf te regelen. Dit geldt overigens ook voor leden die hun bardiensten zelf hebben ingepland.
De procedure voor het ruilen van uw bardiensten vindt u ook onder het kopje  ‘bardienst’ op de website.
Ook wanneer u verhinderd bent en geen vervanging kan vinden dient u de instructies op te volgen die hier staan vermeld.


Bardiensten tijdens de clubkampioenschappen

De clubkampioenschappen waren oorspronkelijk in de activiteitenkalender gepland in week 25 (20-26 juni).
Dit werd op het laatste moment,
toen de gehele planning al klaar was, gewijzigd naar week 27( 4-10 juli).
Hierdoor heeft de bardienstplanner het rooster handmatig moeten wijzigen.

Dat heeft consequenties voor enkele leden die zelf hun bardiensten in de twee genoemde weken hadden ingevuld.
De nieuwe  en juiste planning zal in het clubgebouw en in de kantine worden opgehangen bij het volledige bardienstrooster.
Iedereen die door deze wijziging een afwijkende bardienst heeft gekregen alsmede de leden die zelf nog geen bardiensten hadden ingevuld
en door de bardienstplanner op 1 of 2 bardiensten zijn ingepland,
krijgt van de bardienstplanner persoonlijk per e-mail bericht hiervan.
Dit omdat het niet mogelijk is om de handmatig ingeplande bardiensten te laten meedraaien in de automatisch gegenereerde herinneringsmails.

In het rooster dat u via de website kunt raadplegen staan bij de meeste diensten in deze 2 weken geen namen van ingeroosterde leden.
Bij de diensten waarbij wel namen zijn vermeld kunnen de tijden enigszins afwijken.

Voor die leden die in deze 2 weken hun bardienst(en) hebben en die willen ruilen geldt dezelfde procedure als voor de diensten van het reguliere rooster.

In alle gevallen geldt: Wanneer u uw bardienst heeft geruild, dit vermelden op het rooster dat in het clubhuis hangt
en ALTIJD melden (per e-mail) aan de bardienstplanner!!

Mochten er vragen zijn:  bardienstplanner@stcschagen.nl  of 06-55716563 (Jan Hazes) !

 

« Terug

» Nieuws archief